Përmbajtja
PARATHËNIE:
LETRA E PARË: Një përgjigje e përmbledhur rreth katër pyetjeve:
E para : A është gjallë Hazreti Hizri a.s.?
E dyta : Si mund të jetë vdekja diçka e krijuar dhe një mirësi si jeta?…
E treta: Ku është xhehennemi?…
E katërta: a mund të kthehet dashuria e njeriut për dynjanë në një dashuri të vërtetë për zotin xh.sh.
LETRA E DYTË: Shkaqet e mospranimit të dhuratave nga ana e autorit të Risale-i Nurit, vetëmjaftueshmëria dhe të jetuarit e tij pa pasur nevojë për njerëzit
LETRA E TRETË: Shqyrtime e studime në shenjat e qarta; shtjellimi i vështirësisë së rrugës së çudhëzimit dhe lehtësia e rrugës së njësisë Hyjnore
LETRA E KATËRT: Manifestimet e Emrave Hyjnorë El-Hakimu, Er-Rahimu tek autori i Risale-i Nurit dhe përfitimi i tij prej dritave të atyre manifestimeve…
Mesazhi i shprehjes së yjeve
LETRA E PESTË: Prokopia në këtë kohë për çështjet e Imanit është më e mirë se mijëra eksperienca
LETRA E GJASHTË: një trajtesë e hollë që shpjegon llojet e internimeve që vuajti autori
LETRA E SHTATË: urtësia e martesës së profetit a.s.m. me Zejnebin, Zoti qoftë i kënaqur me të
LETRA E TETË: Shpjegimi i një misteri prej mistereve të të Dy Emrave Hyjnorë Er-Rahmanu, Er-Rahimu, dhe epërsia e dhembshurisë mbi dashurinë siç është në tregimin e Hazreti Jusufit a.s.
LETRA E NËNTË: Dallimi ndërmjet nderimit Hyjnor, Kerametit dhe Istidraxhit. Orientimi i rrjedhës së sjelljeve dhe i veçorive…
Ndryshimi Ndërmjet imanit dhe islamit.
LETRA E DHJETË: Përgjigje rreth dy pyetjeve:
E para : Çfarë do të thotë regjistri i qartë?
E dyta : Ku është fusha e ringjalljes?
LETRA E NJËMBËDHJETË: Katër çështje të ndryshme:
Çështja e parë: Një ilaç i rëndësishëm për ata që janë sprovuar me pëshpëritje djallëzore, me vesvese.
Çështja e dytë: Një frut studimi në kullotat e maleve në Barla që është botuar në koleksionin e “Fjalëve”.
Çështja e tretë: Drejtësia e pastër dhe pikërisht mëshira ndodhet tek Fjala e Zotit xh.sh.: “Dhe për mashkullin pjesa (që merr nga trashëgimia) do të jetë e barabartë me atë të dy femrave” (Kur‘an 4:167)
Çështja e katërt: Drejtësia e pastër dhe pikërisht e drejta ndodhet në Fjalën e Zotit xh.sh.: “Dhe nënës i takon një e gjashta” ( Kur’an 4:11)
LETRA E DYMBËDHJETË: Përgjigje rreth tri pyetjeve
E para: Cila është urtësia lidhur me nxjerrjen e Hazreti Ademit nga xhenneti?
E dyta: Përse janë krijuar shejtanët dhe të këqijat? Cila është urtësia lidhur me dërgimin e profetëve?
E treta: Si e lejon drejtësia absolute zbritjen e fatkeqësive dhe dhënien e goditjeve të rënda?
LETRA E TREMBËDHJETË: Përgjigjje ndaj tri pyetjeve
E para: Si jeni? A jeni rehat e mirë?
E dyta: Përse nuk u drejtohesh autoriteteve për të kërkuar dokumentat e tua të lirimit dhe për të shfuqizuar vendimin e internimit ndaj teje?
E treta: Përse je kaq indiferent ndaj ngjarjeve politike aktuale të botës?
LETRA E KATËRMBËDHJETË: Kjo letër nuk është shkruar nga autori
LETRA E PESËMBËDHJETË: Përgjigje ndaj gjashtë pyetjeve
Pyetja e parë: Përse sahabët e profetit a.s.m. nuk i zbuluan ngatërrestarët dhe korruptuesit në shoqëri?… Kjo pyetje zgjidhet duke shpjeguar një mister të hollë të shenjtërisë.
Ata të cilët ishin shkaku i atyre ngjarjeve dhe që shkaktuan trazirat nuk përbëheshin vetëm nga një numër i vogël çifutësh, por kishte disa defekte e të çara në shoqëri
Pyetja e dytë: Cila është natyra e luftërave që nisën në kohën e Hazreti Aliut?
Cila është arsyeja që Imam Aliu nuk pati sukses lidhur me kalifatin islamik në krahasim me paraardhësit e tij?
Lufta që u zhvillua në Siffin ishte një luftë midis kalifatit dhe sundimit tokësor
Lufta e Hazreti Hasanit dhe Husejnit kundra Umevitëve ishte një luftë ndërmjet fesë dhe nacionalizmit
Përse nuk qe i suksesshëm Hazreti Husejni në përpjekjet e tij?
Pyetja e tretë: Cila është urtësia në fatkeqësinë tragjike dhe në trajtimin mizor që goditën ata persona të bekuar?
Pyetja e katërt: rreth zbritjes së Hazreti Isait, Jezusit a.s. dhe rreth vrasjes së Dexhalit nga ana e tij në kohën e fundit
Cili është kuptimi që thuhet në rrëfenja se Dexhali ka një xhennet të rremë dhe një xhehennem të rremë?
Pyetja e pestë: A do të jenë të pikëlluar shpirtrat e pavdekshëm tek ngjarjet e kijametit?
Pyetja e gjashtë: A e përfshin vërseti “Çdo gjë do të shkatërrohet përveç fytyrës së Tij”, botën tjetër, xhennetin, xhehennemin dhe banorët e tyre, apo nuk i përfshin?
LETRA E GJASHTËMBËDHJETË: Kjo përfshihet në pesë pika:
Pika e parë : Përse ti je tërhequr nga politikat dhe tani nuk ke të bësh fare me ta?
Pika e dytë : Përse Saidi i Ri u shmanget politikave me një vrull të tillë të fuqishëm?
Përse të pengojnë shërbimi i Kur’anit dhe i besimit nga politika?
Njerëzit ndonjëherë të thërrasin ty Shejh, dhe Shejhët – udhëheqësit shpirtërorë – ndërhyjnë ndonjëherë në çështjet tona
Ata të thërrasin ty me emrin “Saidi Kurdi”, ndoshta ti ke ndonjë ide nacionaliste dhe kjo nuk u përshtatet interesave tona.
Pika e tretë : Si mund t’i durosh vështirësitë dhe telashet me të cilat po përballesh?
Pika e katërt : Përgjigjje për një numër pyetjesh të dyshimta.
Pyetja e parë e dyshimtë: Me çfarë jeton ti ?
Pyetja e dytë: Si mund të kemi besim dhe të jemi të sigurt që ti nuk do të ndërhysh në çështjet e dynjasë sonë?
Pyetja e tretë : Në qoftë se ti nuk na pëlqen, kjo do të thotë se ti na kundërshton?
Pyetja e katërt : Si mund të jemi të sigurt që, nëse të jepet rasti, ti nuk do të ndërhysh në çështjet tona në mënyrën që dëshiron ti?
Pika e pestë: Kjo lidhet me pesë çështje të vogla.
E para : Përse ti nuk i vë në praktikë parimet e qytetërimit tonë, stilin tonë të jetës dhe mënyrën tonë të të veshurit?
E dyta : Me çfarë autoriteti ti boton vepra fetare? Meqenëse je i dënuar me internim, ti nuk ke asnjë të drejtë të përzihesh në këto çështje.
E treta : Disa nga shokët e mi qëndrojnë larg meje me qëllim që të shfaqen të parapëlqyer e të mirë për njerëzit e kësaj dynjaje?…
E katërta : Për ata që kanë rënë në moçalin e politikave…
E pesta : Kush është njeriu më i lumtur?
SHTOJCË E LETRËS SË GJASHTËMBËDHJETË:
Përgjigje ndaj atyre që thonë se Saidi ka një fuqi të barabartë me atë të pesëdhjetë mijë ushtarëve?…
Përse nuk paraqet kërkesë për të marrë dokumentet e lirimit?
LETRA E SHTATËMBËDHJETË: Një letër ngushëllimi për vdekjen e një fëmije, në pesë pika:
E para: Kuptimi i frazës “Do t’ju shërbejnë Djelmosha të pavdekshëm”.
E dyta: Një krahasim në dritën e të cilit duhet të mendosh ti dhe besimtarët e tjerë kur u vdesin fëmijët e tyre…
E treta: Fëmija që ka vdekur ishte vetëm se një krijesë e një Krijuesi Gjithëbujar dhe një rob i Tij.
E katërta: Ndarja nuk është e përjetshme por një mjet për përjetësi.
E pesta: Dhembshuria është njëra nga manifestimet më të holla të mëshirës Hyjnore.
LETRA E TETËMBËDHJETË: Përfshin tre çështje të rëndësishme:
Çështja e parë: Evlija të famshëm flasin për gjëra të çuditshme të cilat nuk shihen në botën e dukshme, që nuk ekzistojnë në tokë…
Çështja e dytë: Rruga e Sahabëve dhe e njerëzve të kthjelltësisë së mendimit është më e lartë dhe më e sigurt se sa rruga e unitetit të ekzistencës…
Çështja e tretë: arsyeja dhe urtësia e aktivitetit të habitshëm pa pushim në univers
LETRA E NËNTËMBËDHJETË: Trajtesa e mrekullive të Profetit Muhammed a.s.m., kujtesë rreth rrëfenjave të ardhura në trajtesë.
Shenja e parë: Domosdoshmëria e profetësisë së Muhammedit a.s.m..
Shenja e dytë: Mrekullia, në vetvete, është konfirmimi nga Krijuesi i kozmosit për shpalljen e profetësisë së të Dërguarit të Tij…
Shenja e tretë: Urtësia në qënien e mrekullive të profetit Muhammed a.s.m. të shumta e të larmishme…
Shenja e katërt: Disa parime për të kuptuar njoftimet që All-llahu xh.sh. i dha të dërguarit të Tij nga e padukshmja…
Parimi i parë: Jo të gjitha gjendjet dhe veprimet e Profetit Muhammed a.s.m. ishin mrekulli….
Parimi i dytë: Shpallja e qartë dhe e nënkuptuar…
Parimi i tretë: Rrëfenjat, raportimet dhe roli i transmetuesve të hadithve…
Cila është dobia e përmendjes së zinxhirit të transmetimit të një hadithi?…
Përse nuk u transmetuan ndodhitë e mrekullive nëpërmjet shumë zinxhirëve në formën e ‘konsensusit’ e me theksim aq të madh, ashtu si ai i urdhëresave të sheriatit, ligjit të shenjtë?…
Parimi i katërt: Parashikime rreth disa ngjarjeve të përgjithshme që do të ndodhnin në të ardhmen…
Parimi i pestë: Urtësia dhe mëshira e Krijuesit kërkojnë që shumica e çështjeve të së padukshmes të jenë të mbuluara ose të errëta…
Parimi i gjashtë: Njeriu duhet të ngrejë kokën përtej cilësive të zakonshme të Profetit që lidhen me pjesëmarrjen e tij në gjendjen njerëzore dhe, në vend të saj, të shohë natyrën e vërtetë të Profetit a.s.m….
Shenja e pestë: Parashikimet që bëri profeti lidhur me disa ngjarje të së ardhmes dhe me ato ngjarje që do të godisnin Eh-li Bejtin…
Pse nuk i parapriu Imam Aliu të tjerët në drejtimin e kalifatit?…
Përse kalifati nuk qëndroi tek Eh-li Bejti në një kohë që ata ishin më të meritueshmit e më të përshtatshmit për të?
Cila është urtësia e konfliktit të përgjakshëm e të tmerrshëm që goditi islamin e bekuar në periudhën e ndritshme të kalifëve të lartë?
Shenja e gjashtë: Mrekullitë e Profetit Muhammed a.s.m. lidhur me parashikimet për të ardhmen…
Dashuria për Eh-li Bejtin.
Dashuria është dy llojesh: e para është të duash diçka apo dikë për kuptimin që ajo gjë ose ai tregon, dhe e dyta merr cilësitë si objekt…
Shenja e shtatë: Mrekullitë e profetit a.s.m. lidhur me bereqetin e ushqimit të Tij…
Shenja e tetë: Mrekullitë e Tij lidhur me ujin…
Shenja e nëntë: Mrekullitë e Tij lidhur me pemët…
Shenja e dhjetë: Mrekullia e rrënkimit të trungut…
Shenja e njëmbëdhjetë: Mrekullitë e Tij lidhur me krijesat e pajeta…
Shenja e dymbëdhjetë: Disa shembuj që lidhen me shenjën e mëparshme…
Shenja e trembëdhjetë: Mrekullitë e profetit a.s.m. lidhur me shërimin e të sëmurëve…
Një përshkrim për dorën e bekuar të profetit a.s.m..
Shenja e katërmbëdhjetë: Mrekullitë e profetit Muhammed a.s.m. lidhur me duatë e Tij…
Shenja e pesëmbëdhjetë:
Dega e parë: Bota e kafshëve e njohu profetin Muhammed a.s.m….
Dega e dytë: Kufomat – të vdekurit-, xhindët dhe engjëjt e njohën profetin Muhammed a.s.m….
Dega e tretë: Mbrojtja që All-llahu xh.sh. i bëri profetit a.s.m.
Shenja e gjashtëmbëdhjetë: Çudira që u shfaqën para misionit profetik të Muhammedit a.s.m.
Lloji i parë: Njoftimet që dhanë për Të Teurati dhe Ungjilli…
Prova e parë: Kur‘ani i sfidoi ata me vërsetet…
Prova e dytë: Besimi i dijetarëve të shkrimeve të shenjta…
Prova e tretë: Shembuj prej lajmeve të gëzueshme, sihariqeve…
Lloji i dytë: Lajmet për ardhjen e Muhammedit a.s.m. të dhëna prej disa njerëzve të njohur si shenjtorë dhe mistikë të asaj kohe…
Lloji i tretë: Ngjarjet e çuditshme që ndodhën në kohën e lindjes së Tij…
Shenja e shtatëmbëdhjetë: Mrekullitë e profetit Muhammed a.s.m. lidhur me personin e vet, me sheriatin e Tij të shquar dhe me Miraxhin…
Shenja e tetëmbëdhjetë: Kurani i gjithurtë…
Pika e parë: Shpjegimi se të gjitha klasat e njerëzimit kanë pjesë në kuptimin e mrekullisë së Kur‘anit.
Pika e dytë: Kur‘ani i sfidoi ekspertët e fushave të ndryshme të njohjes…
Pika e tretë: Një reflektim i shkurtër por i vërtetë mbi natyrën esenciale të kuranit të mrekullueshëm.
Shenja e nëntëmbëdhjetë: Profeti Muhammed a.s.m. ishte prova më brilante dhe përfundimtare e Njësisë Hyjnore…
Një nderim Hyjnor dhe një shenjë e mirësisë Hyjnore…
Shtojca e parë: Pikëla prej personalitetit të profetit Muhammed a.s.m…
Njoftim rreth Kuranit;
Shkreptima e mrekullisë në përsëritjet në Kuran.
Mrekullia e Kuranit në përmendjen e çështjeve kozmike.
Mrekullia e çarjes më dysh të hënës…
Përse u veçua profeti Muhammed a.s.m. me këtë Miraxh të madh?…
Një udhëtim për tek më i miri i shekujve… (prej trajtesës El – Ajetul Kubra)
LETRA E NJËZET: Parathënie: Shpjegimi i rëndësisë së besimit në Zotin, i njohjes së Zotit dhe i Dashurisë së Tij…
Stacioni i parë: Sihariqet e Njësisë në njëmbëdhjetë fraza njësie…
Stacioni i dytë: Vërtetimi i Unitetit Hyjnor tek niveli i Emrit më të Madh.
Fraza e parë: “Nuk ka Zot tjetër përveç All-llahut”. Në këtë është vërtetimi i Unitetit të Hyjnisë dhe i të Adhuruarit të Vërtetë…
Fraza e dytë: “Ai është Një” demonstron një shkallë të qartë në shpalljen e Unitetit Hyjnor. Një argument bindës duke e provuar këtë shkallë kuptueshëm e qartë…
Fraza e tretë: “Ai nuk ka shok”. Këtë frazë e ka provuar Stacioni i Parë i Fjalës së Tridhjetë e Dytë…
Fraza e katërt: “I Tij është Sundimi”. Një provë madhështore e këtij dekreti më të lartë të pronësisë në formën e vërtetimit më të madh të Unitetit Hyjnor iu shfaq mendjes së autorit në gjuhën arabe…
Fraza e pestë: “Atij i takon lavdërimi”. Një provë gjithëpërfshirëse që shtjellon këtë të vërtetë duke provuar Unitetin Hyjnor…
Fraza e gjashtë: “Ai jep jetë”. Demonstrim i një prove madhështore të kësaj shkalle në vërtetimin e Njësisë…
Fraza e shtatë: “Dhe Ai shkakton vdekjen”. Një tregues i një prove madhështore të kësaj shkalle më të madhe në vërtetimin e Unitetit Hyjnor…
Fraza e tetë: “Dhe Ai është i gjallë dhe nuk vdes”. Një argument madhështor duke vërtetuar Unitetin Hyjnor…
Fraza e nëntë: “E gjithë e mira është në dorën e Tij”. Demonstrimi i argumenteve të njohjes gjithëpërfshirëse Hyjnore dhe domosdoshmëria e Dëshirës Hyjnore së bashku me të…
Fraza e dhjetë: “ Dhe Ai është i Gjithëfuqishëm mbi të gjitha gjërat” duke shpjeguar pesë mistere të saj.
I pari: Në lidhje me Fuqinë Hyjnore, gjëja më e madhe është aq e lehtë sa ajo më e vogla…
I dyti: Çdo gjë është e barabartë në lidhje me Fuqinë Hyjnore…
I treti: Universalja më e madhe është aq e lehtë, sa e pjesshmja më e vogël në lidhje me Fuqinë e Autorit të Gjithëfuqishëm…
Misteri i kësaj të vërtete rrjedh nga tre burime:
I pari: Nga ndihma e unitetit.
I dyti: Nga lehtësia e unitetit.
I treti: Nga shfaqja e Njësisë.
I katërti: Krijimi i Parajsës është aq i lehtë sa ai i pranverës në lidhje me Fuqinë e të Gjithëfuqishmit… Ndodhen tre gjëra në misterin e kësaj të vërtete…
E para: Domosdoshmëria dhe qëndrimi tërësisht i veçuar (i çliruar) i Autorit Madhështor.
E dyta: Tjetëria e esencës së Tij dhe pakufizueshmëria.
E treta: Moslidhja e Tij nga hapësira dhe pandashmëria e Tij.
I pesti: ringjallja e të gjithë njerëzve është aq e lehtë sa grumbullimi i ushtarëve të shpërndarë për pushim, me zërin e borisë.
Fraza e njëmbëdhjetë: “Dhe tek Ai të gjitha gjërat e kanë fundin”. Një përmbledhje e argumenteve të saj gjithëpërfshirëse.
Shtojcë: Ndodhet një lehtësi absolute në Unitetin Hyjnor, ndërsa në shirk ndodhet një vështirësi absolute
LETRA E NJËZET E NJËTË: Një shpjegim lidhur me respektimin e të drejtave të prindërve dhe të moshuarve
LETRA E NJËZET E DYTË: Përfshin dy çështje:
Çështja e parë: Njerëzit e besimit bëjnë thirrje për vëllazëri e dashuri, duke shpjeguar gjashtë aspekte…
Aspekti i parë: Armiqësia e njeriut ndaj vëllait të tij njeri është e mëkatshme dhe e dënueshme…
Aspekti i dytë: Armiqësia është e mëkatshme dhe e dënueshme nga këndvështrimi i urtësisë…
Aspekti i tretë: t‘i deklarosh të pavlefshme të gjitha cilësitë e pafajshme që gjenden tek ai për shkak të një cilësie penale është padrejtësia më e madhe.
Aspekti i katërt: Armiqësia ndaj besimtarit është e mëkatshme dhe e dënueshme… Ja disa parime!…
I pari: Ti nuk ke të drejtë të thuash: “Vetëm rruga ime është e drejtë”!
I dyti: Duhet të thuash të vërtetën në çdo gjë që ti thua, por…
I treti: “Shfaq armiqësi ndaj armiqësisë në zemrën tënde…”
I katërti: Armiqësia ndaj vëllezërve besimtarë është e mëkatshme dhe padrejtësi për vetë ata dhe për vëllezërit…
Aspekti i pestë: Ndryshimi pozitiv dhe negativ në mendim.
Një sëmundje e rëndë shoqërore ka goditur kombin islam.
Aspekti i gjashtë: Armiqësia prish edhe sinqeritetin edhe drejtësinë…!
Çështja e dytë: Lakmia është një sëmundje e dëmshme për jetën e islamit dhe, lakmitari është i zbuluar para zhgënjimit dhe humbjes.
Përfundim: Lidhur me përgojimin
LETRA E NJËZET E TRETË: Përmban shtatë pyetje:
E para: Si duhet të jetë duaja më e mirë e besimtarit për vëllain e tij besimtar?
E dyta: Meqenëse fraza “ Radi-jall-llahu anhu” (All-llahu qoftë i kënaqur me të) përdoret për sahabët e profetit a.s.m., a do të ishte e përshtatshme që kjo frazë të përdoret edhe për të tjerët?
E treta: Kush ishin më eprorë, imamët e mëdhenj dhe interpretuesit e ligjit të shenjtë, apo shejhët -udhëheqësit- dhe polet shpirtërorë të tarikateve të vërteta të sufizmit?
E katërta: Cili është qëllimi dhe urtësia e vërsetit “Padyshim që All-llahu është me të duruarit”?
E pesta: Si e kryente profeti adhurimin e tij para misionit të tij profetik?…
E gjashta: Cila është urtësia në profetësinë e tij e cila nisi kur ai ishte dyzet vjeç?…
E shtata: Cili është kuptimi i hadithit “Të rinjtë më të mirë janë ata të cilët u ngjasojnë njerëzve të moshës së pjekur, ndërsa më të këqinjtë e moshës mesatare janë ata të cilët u ngjasojnë të rinjve”.
E teta: Një pikë e hollë mrekullie në vërsetin kuranor “Më bëj mua të vdes musliman dhe më bashko me të drejtët”.
LETRA E NJËZET E KATËRT: Kërkesat e Emrave Hyjnorë, Er-Rahim, El-Hakim dhe El-Vedud janë në përshtatshmëri e në harmoni me vdekjen dhe me fatkeqësitë në univers.
Stacioni i parë: përbëhet nga pesë shenja.
Shenja e parë: Autori i Gjithëlavdishëm e merr natyrën esenciale të çdo lloj qënie si një model…
Shenja e dytë: Dhembshuria e shenjtë, dashuria e shenjtë, e pastër dhe atribute të tjera Hyjnore bëjnë të domosdoshëm aktivitetin absolut…
Shenja e tretë: Gjërat nuk shkojnë për në mosekzistencë, përkundrazi, ato kalojnë nga sfera e fuqisë për tek sfera e njohjes…
Shenja e katërt: Emrat e bukur Hyjnorë kanë lloje të ndryshme të panumërta manifestimesh; shumëllojshmëritë dhe speciet e ndryshme të krijesave burojnë nga shumëllojshmëritë e manifestimeve…
Shenja e pestë: Përbëhet nga dy pika:
E para: Meqenëse ndodhet një lidhje me Zotin e Gjithëfuqishëm, atëherë të gjitha gjërat ekzistojnë për çdo gjë…
E dyta: Dynjaja dhe të gjitha gjërat kanë tri fytyra:
e para shikon tek Emrat e bukur Hyjnorë,
e dyta shikon tek Ahireti, dhe
e treta shikon tek qëniet e përkohshme…
Stacioni i dytë : Përbëhet nga një parathënie dhe pesë tregues. Parathënia përmban dy çështje…
Çështja e parë: Krahasimet nuk mund ta përfshijnë plotësisht realitetin e atyre atributeve, por ato mund të ndihmojnë në shikimin e tyre.
Çështja e dytë: Qëllimet dhe shembujt e urtësisë së çdo gjëje janë tri llojesh…
Treguesi i parë: Qënia, gjëja humbet ekzistencën e saj të jashtme dhe fiton me qindra ekzistenca jolëndore të cilat i përkasin njohjes…
Treguesi i dytë: Qëniet e gjalla prodhojnë shumë të vërteta që i përkasin të padukshmes…
Treguesi i tretë: Dynjaja është një punishte dhe një fushë e lërueshme që prodhon të korra të përshtatshme për tregun e Ahiretit…
Treguesi i katërt: Gjatë gjithë periudhave të jetëve të tyre, qëniet kryejnë lloje të shumta prej tesbihateve Hyjnore…
Treguesi i pestë: me largimin nga ekzistenca e jashtme, qëniet e gjalla lënë prapa shumë gjëra të qëndrueshme…
Shtojca e parë: Shpjegimi i mistereve të duasë në pesë pika.
E para: Llojet e duasë…
E dyta: Efekti i duasë…
Çfarë nevoje ka ai për të gjitha këto dua e salevate?…
Përse ndonjëherë bëhen duatë për çështje që janë të përcaktuara, të prera, si duatë që bëhen në kohën e eklipseve të hënës dhe të diellit?
E treta: Pranimi i duasë së vullnetshme nëpërmjet fjalës…
E katërta: Më i miri i fruteve të duasë…
E pesta: Duaja është shpirti i adhurimit…
Shtojca e dytë ka të bëjë me Miraxhin e Profetit Muhammed a.s.m. në pesë pika…
E para: Krijesat e botës së përjetshme janë të lidhura ngushtë me dritën e profetit më të nderuar a.s.m..
E dyta: Shprehja e dashurisë së shenjtë Hyjnore ndaj profetit më të nderuar…
E treta: Fjalët tona nuk mund t’i shprehin të vërtetat e shenjta…
Pika e katërt: Fjalët, profeti a.s.m. e pa Zotin e Gjithëfuqishëm përtej shtatëdhjetë mijë perdeve…
Pika e pestë: Këndimi i mevlidit të Profetit a.s.m. është një
zakon i mirë dhe një praktikë e admirueshme islame…
Përfundim:
LETRA E NJËZET E PESTË:
LETRA E NJËZET E GJASHTË: Përfshin katër çështje…
Çështja e parë: Një provë e Kuranit kundra shejtanit dhe partisë së tij…
Çështja e dytë: Tri personalitetet e njeriut…
Çështja e tretë: Ka shtatë nënçështje:
E para: Autori u detyrua ta shkruante këtë çështje me gjuhën e Saidit të Vjetër…
E dyta: Urtësia e ndarjes së shoqërisë në grupe e fise…
E treta: Tiranët evropianë e zgjojnë idenë e nacionalizmit në formën e tij negative…
E katërta: Nacionalizmi pozitiv dhe një situatë që tërheq vëmendjen…
E pesta: Ndryshimi midis popujve të Azisë dhe të Evropës…
E gjashta: Një adresim për ata që kalojnë caqet në idetë e nacionalizmit negativ dhe të racizmit, dhe rëndësia e kombësisë së shenjtë islame…
E shtata: Thirrje për ata që shfaqin patriotizëm të tepruar në nacionalizmin negativ…
Çështja e katërt: Përmban dhjetë nënçështje:
E para: lidhur me shpjegimin e frazës “Rabbil Alemin” Krijuesi i të gjitha botëve…?
E dyta: çfarë synonte Muhjiddin Ibn El-Arebij në letrën e tij drejtuar Fahruddin Raziut…
E treta: Me çfarë mënyre është vërseti, “Dhe vërtet që Ne i kemi nderuar Bijtë e Ademit” i përputhshëm me vërsetin, “Vërtet që ai -njeriu- është shumë i padrejtë dhe tepër injorant”.
E katërta: Përtërijeni besimin tuaj nëpërmjet “La i lahe il- lall-llah”.
Rruga e lartë e Risale-i Nurit lidhur me vërtetimin e Unitetit Hyjnor…
E pesta: A do të ishte e mjaftueshme vetëm fraza “La i lahe il-lall-llah” pa përmendur “Muhammedur-resulull-llah”?…
E gjashta: Shkaku i përdorimit të disa termave të furrishme lidhur me rrugën e shejtanit…
E shtata: Shtatë shenja që tregojnë një nderim Hyjnor në shërbimin e Kuranit…
E teta: Nuk mund të përkthehen fjalët e Kuranit, të dhikrit dhe të tesbihateve…
E nënta: Metoda e moderimit lidhur me kontradiktat midis rrugëve të Evlijave…
E dhjeta: Një parim lidhur me vizitorët
LETRA E NJËZET E SHTATË: Është një koleksion më vete i titulluar “El- Mela hik”
LETRA E NJËZET E TETË: Përbëhet nga tetë çështje:
Çështja e parë: Rreth shpjegimit të ëndrrës në shtatë pika…
Çështja e dytë: Një debat skolastik rreth goditjes që Musai a.s. i bëri syrit të Azrailit…
Çështja e tretë: Risale-i Nuri përmbush misionin e udhëzimit në këtë kohë…
Çështja e katërt: Një ngjarje e pjesshme e cila nxit vigjilencën e vëllezërve…
Çështja e pestë: Trajtesa rreth falënderimit…
Çështja e gjashtë: Nuk është përfshirë këtu.
Çështja e shtatë: Përmendja e shkaqeve të cilat zbulojnë misteret, kuptimet e disa favoreve dhe, shpjegimi i shtatë shenjave që tregojnë disa mirësi Hyjnore…
Përgjigje ndaj një pyetjeje private rreth fuqisë dhe efektshmërisë që gjenden në Risale-i Nur…
Përfundim për të larguar dyshimet që kanë buruar ose mund të burojnë lidhur me shenjat nga e padukshmja…
Çështja e tetë: Përbëhet nga tetë pika:
E para: Në shumicën e “Fjalëve” ndodhen “koinçidenca” nga e Padukshmja…
E katërta: Një përgjigje rreth gjashtë pyetjeve lidhur me tubimin e madh dhe me profetin a.s.m….
E pesta: A i përkisnin ndonjë feje paraardhësit e profetit a.s.m. dhe a ishin fetarë?…
E gjashta: A është dërguar ndonjëri prej stërgjyshërve të profetit me detyrën e profetësisë?…
E shtata: Rreth imanit të dy prindërve të profetit a.s.m..
E teta: Cila është rrëfenja më e saktë lidhur me xhaxhain e tij Ebu Talibin?
LETRA E NJËZET E NËNTË: Përbëhet nga nëntë pjesë:
Pjesa e parë: Përmban nëntë pika:
E para: Mënyra e njohjes së të vërtetave të Kuranit…
E dyta: Betimet në Kuran…
E treta: Shkronjat e shkëputura…
E katërta: Një përkthim i vërtetë i kuranit të gjithurtë është i pamundur…
E pesta: Pamundësia e përkthimit të shprehjeve kuranore, për shembull, El-Hamdu lil-lahi…
E gjashta: Një shqyrtim në fjalën Na’ëbudu.
E shtata: Disa kuptime të vërsetit “Na drejto në rrugën e drejtë”.
E teta: Lloji i të drejtave në sheriatin islam…
E nënta: “Çështja e adhurimit të cilat janë të lidhura me arsyen dhe, çështjet e tjera që kanë kuptim të arsyeshëm.
Pjesa e dytë: Trajtesa e muajit të Ramazanit, shpjegimi i urtësisë së agjërimit në nëntë pika.
Pjesa e tretë: Përbëhet nga nëntë çështje:
E para: Kurani e shfaq mrekullinë e tij në aspekte të ndryshme për secilën nga klasat e njerëzimit…
E dyta: është në katër pika:
Pika e parë: Fjala All-llah dhe Emrat e bukur Hyjnorë në Kur’an…
Pika e dytë: Fjala All-llah në lidhje me suret…
Pika e tretë: Fjala All-llah në lidhje me vendet e saj në faqet e Mus’hafit…
Pika e katërt: Koinçidencat në një faqe të vetme.
Pjesa e pestë: Shpjegimi i një drite prej dritave të vërsetit të dritës në Suren En-Nur…
Pjesa e gjashtë: Një paralajmërim për shërbëtorët e Kuranit të gjithurtë ndaj dredhive të shejtanit…
Dredhia e parë: Dashuria për pozitë e për famë…
Dredhia e dytë: Ndjenja e frikës…
Dredhia e tretë: Lakmia…
Dredhia e katërt: Nxitja e ndjenjave nacionaliste…
Dredhia e pestë: Egoizmi dhe mburrja…
Dredhia e gjashtë djallëzore: Dëshira për rehati trupore dhe lidhja me detyra të tjera…
Shtojcë: Gjashtë pyetje drejtuar udhëheqësve barbarë…
Pjesa e shtatë: Trajtesa, shtatë shenjat…
Shenja e parë: Kundërshtimi ndaj atyre që përpiqen të ndryshojnë shenjat e islamit…
Shenja e dytë: Kundërshtimi për të imituar Evropën në ndryshimin e Katolicizmit…
Shenja e tretë: Njerëzit e bidatit thonë: “Fanatizmi fetar na ka lënë të prapambetur”…
Shenja e katërt: Njerëzit shkatërrimtarë të bidatit janë dy llojesh…
Shenja e pestë: Rreth shfaqjes së Mehdiut në fundin e kohës…
Shenja e gjashtë: Rreth komunitetit të ndritshëm të Mehdiut…
Shenja e shtatë: Përse ti e ke ndryshuar stilin e Saidit të Vjetër?
Pjesa e tetë: Tetë simbolet…
Pjesa e nëntë: Është rreth rrugëve të shenjtërisë dhe përbëhet nga nëntë aluzione:
Aluzioni i parë: Çfarë është tarikati dhe çfarë është Sufizmi?
Aluzioni i dytë: Çelësat dhe mjetet e këtij udhëtimi të zemrës dhe e këtij përparimi shpirtëror janë…
Aluzioni i tretë: Shenjtëria është një provë e profetësisë…
Aluzioni i katërt: Vështirësitë e tarikatit…
Aluzioni i pestë: Rruga e unitetit të ekzistencës…
Aluzioni i gjashtë: Rruga e shenjtërisë…
Aluzioni i shtatë: Sheriati dhe tarikati…
Aluzioni i tetë: Humnerat e tarikatit Sufi…
Aluzioni i nëntë: Frutet e tarikatit Sufi…
Shtojca
Rruga më e afërt për tek All-llahu xh.sh.
LETRA E TRIDHJETË,
–TRIDHJETË E NJË,
–TRIDHJETË E DY
–TRIDHJETË E TRE
BËRTHAMAT E REALITETIT
PëRMBAJTJA E MEKTUBATIT